اخبار

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت بیمه اتکایی آوای پارس

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت بیمه اتکایی آوای پارس

بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت بیمه اتکایی آوای پارس

به گزارش روابط عمومی گروه مالی پارسیان، جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ شرکت بیمه اتکایی آوای پارس در مورخ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۰:۰۰ با تلاوتی از کلام ا… مجید آغاز شد.

این جلسه با حضور مدیرعامل و مدیران گروه مالی پارسیان و شرکت بیمه اتکایی آوای پارس در سالن کنفرانس دفتر مرکزی گروه مالی پارسیان برگزار شد.

دکتر رفیعی مدیرعامل گروه مالی پارسیان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضا هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه اتکایی آوای پارس، ارتقا کیفیت کار و هدفمندی در جذب بازار را از اهم ضروریات مدیریتی برای شرکت بیمه اتکایی آوای پارس با توجه به ماهیت رقابت پذیری بیمه عنوان نمود.

مدیرعامل گروه مالی پارسیان با اشاره به حسن نوپایی شرکت بیمه اتکایی آوای پارس، ساختار بندی و برنامه محوری هدفمند برای برندسازی شرکت از مهمترین موضوعات این شرکت نام برد که لازم است مورد توجه خاص مدیران قرار گیرد.

در ادامه جلسه مجید بنویدی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی آوای پارس، گزارشی از عملکرد شرکت در دوره مذکور ارائه و مهمترین اقدامات صورت گرفته را به شرح زیر بیان نمود:

  • رشد قابل توجه حق بیمه اتکایی قبولی شرکت در بخش‌های قراردادی و اختیاری (موردی) 
  • انعقاد قرارداد اتکایی واگذاری به صورت مازاد خسارت در رشته‌های آتش‌سوزی، مهندسی، پول، باربری، کشتی، هواپیما، ارز و انرژی برای تامین پوشش اتکایی ریسک‌های پذیرفته شده
  • حضور موثر و فعال در شورای هماهنگی بیمه گران اتکایی به منظور ساماندهی بازار اتکایی

شایان ذکر است جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت بیمه اتکایی آوای پارس ساعت ۱۱:۰۰ با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.