اخبار

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی گروه مالی پارسیان؛ مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ در مورخ شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

 
 

 

 

این جلسه با حضور ۱۰۰ درصدی سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس مستقل و بازرس قانونی، اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه مالی پارسیان و مدیران ستادی شرکت در سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت با تلاوتی از آیات از کلام ا… مجید از ساعت ۱۱ آغاز شد.

پس از اعلام رسمیت، با انتخاب هیات رئیسه، دکتر سید حسام شمس عالم به عنوان رئیس مجمع و احتشام فلاح فر، مسعود بیرمی و مصطفی شهریاری به ترتیب به عنوان نظار و دبیر جلسه انتخاب شدند. 

در ابتدا ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی توسط جناب دکتر حمیدرضا رفیعی مدیرعامل گروه مالی پارسیان، گزارش عملکرد هیات مدیره به مجمع عمومی و برنامه‌های پیش روی سال جاری ارائه شد.

ایشان حرکت گروه مالی پارسیان را با لطف الهی و حمایت‌های سهامداران بویژه بانک و همت و تلاش و هم‌دلی درون گروه رو به پیشرفت دانستند و اعلام نمودند که موفقیت سال مالی مورد گزارش نیز در امتداد همین مسیر است و جا دارد از همه عزیزان بویژه زحمات و خدمات همکاران گرامی اعم از هیات مدیره، مدیران و کارکنان در ستاد و شرکت‌های گروه تشکر نمایم.

در ادامه دکتر سید حسام شمس عالم عضو هیات مدیره بانک و رئیس مجمع نیز، درایت، همگرایی و هم‌افزایی، انضباط کاری و شفافیت مالی را از ویژگیهای مهم گروه مالی برشمرد و ضمن قدردانی از همه اقدامات و تلاش‌های مدیران و همکاران گروه و بويژه مدیریت گروه بر تداوم این رویه و کسب توفیقات نیز تاکید نمود.

در ادامه مجمع، گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل ارائه و با شور و بررسی پیرامون دستور جلسه به اتفاق آرا تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

  •      صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ مورد تصویب قرار گرفت.
  •      موسسه حسابرسی رایمند و همکاران به عنوان بازرس اصلی شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ انتخاب شد.
  •      روزنامه‌ اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت انتخاب شد.

در خاتمه مجدد از تلاش‌های اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شایان ذکر است در این بازدید جمعی از معاونین و مدیران بانک نیز جناب آقای دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان را همراهی می‌کردند.