اخبار

معرفی مدیرعامل جدید صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان

مدیرعامل جدید صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان معرفی شد

در مراسمی با حضور جناب آقای دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان، علیرضا خلیل پور به عنوان مدیرعامل جدید صندوق قرض‌الحسنه پارسیان معرفی شد.

در این مراسم دکتر پرویزیان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات شایسته محمدرضا فقیری در مدت این‌ سالهای تصدی مدیرعاملی صندوق قرض الحسنه پارسیان، برای ایشان در سمت جدید به عنوان معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و آقای علیرضا خلیل پور را که از مدیران بانک هستند به عنوان مدیرعامل جدید صندوق معرفی نمودند.

سپس محمدرضا فقیری مدیرعامل پیشین صندوق قرض‌الحسنه ضمن ابراز خرسندی از انتصاب آقای خلیل پور، بخش قرض‌الحسنه را از بخش‌هایی برشمرد که برکات معنوی و انرژی مثبت آن بسیار زیاد است و اظهار امیدواری کرد که این بخش بتواند به اهداف تعیین‌شده خود بیش از پیش دست یابد.

در ادامه علیرضا خلیل پور مدیرعامل جدید صندوق قرض‌الحسنه نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد به ایشان، گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق خدمت در این صندوق که هدف آن اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه و تببین آثار نیک و برکات قرض‌الحسنه می‌باشد را به اینجانب اعطا کرد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا با بهره‌مندی از تجربیات مدیران موفق پیشین و همراهی همکاران صندوق به اهداف عالی بانک جامه عمل بپوشانیم و در مسیر پیشرفت حرکت کنیم.

در پایان ضمن اهدای لوح تقدیر به آقای محمدرضا فقیری مدیرعامل پیشین صندوق به پاس زحمات و تلاش‌های صورت‌ گرفته، ابلاغ آقای علیرضا خلیل پور به عنوان مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه پارسیان تقدیم ایشان شد و مراسم با ذکر صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) خاتمه یافت.