اخبار

"چهارسوق مالی پارسیان" در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

"چهارسوق مالی پارسیان" در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی

حضور فعال و پر رونق “چهارسوق مالی پارسیان” در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه).

گروه مالی پارسیان به عنوان بازوی مدیریتی و راهبری بانک پارسیان در “چهارسوق مالی پارسیان” با هدف معرفی خدمات یکپارچه و جامع خود در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) با برپایی غرفه “چهارسوق مالی پارسیان” و با کادری متشکل از مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های تامین مالی، مدیریت دارایی، بیمه، سرمایه گذاری، کارگزاری بورس، لیزینگ و صرافی حضور فعال و چشمگیر دارد.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با برخورداری از کاملترین زنجیره خدمات مالی، بانکی، سیستم‌های به‌روز فناوری اطلاعات، شبکه گسترده شعب و کارشناسان مجرب و خلاق در جهت ارائه خدمات جامع و یکپارچه به مشتریان، نسبت به طراحی و پیاده‌سازی «چهارسوق مالی پارسیان» به عنوان اولین سوپر مارکت مالی در کشور با مدیریت و راهبری گروه مالی پارسیان اقدام نموده است.

غرفه “چهارسوق مالی پارسیان” در این نمایشگاه در سالن ۳۸ غرفه ۲۴  با حضور شرکت‌های مختلف گروه اعم از بیمه پارسیان، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، لیزینگ پارسیان، کارگزاری پارسیان، اتکائی آوای پارس و صرافی پارسیان، آماده میزبانی از فعالان و علاقه‌مندان به دریافت مشاوره در زمینه خدمات مالی، بیمه و بانکی است.

شایان ذکر است، ۱۵مین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ خردادماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، برقرار می باشد.