اخبار

طرح لیام زندگی بیمه پارسیان روانه بازار شد

با هدف بهبود سلامتی و کاهش هزینه‌های درمانی خانواده ها: طرح لیام زندگی بیمه پارسیان روانه بازار شد.

بیمه پارسیان با هدف حفظ نشاط، تندرستی و آسایش خاطر خانواده‌ها و کاهش دغدغه افراد در جهت جبران هزینه های درمانی، طرح لیام زندگی را روانه بازار کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در راستای افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان بیمه های زندگی و ارایه خدمات متمایز، طرح لیام زندگی پارسیان با ارایه بیمه درمان تکمیلی خانواده به بیمه شدگان بیمه های زندگی و مستمری پارسیان، ضمن ایجاد پشتوانه مالی مناسب، رفاه حال بیشتری برای هریک از اعضای خانواده در طول مدت بیمه نامه ایجاد نموده است.

براساس این گزارش، در این طرح، تمامی بیمه‌شدگان بیمه‌نامه‌های زندگی و مستمری بدون وجود اقساط معوق در بیمه‌نامه‌های زندگی، می توانند از مزایای طرح بیمه نامه درمان خانواده استفاده نمایند. طرح لیام زندگی در دو سطح عادی و ویژه ارایه شده است. ویژگی متمایز این طرح ارایه انواع بیمه های درمان تکمیلی با کاهش حق بیمه تا سقف 35 درصد متناسب با اندوخته سرمایه گذاری بیمه نامه زندگی ایشان می باشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزییات کامل در مورد طرح لیام زندگی می‌توانند به شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سرتاسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان به شماره 8259-021 داخلی 1 تماس حاصل فرمایند.

گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهد؛ بانک پارسیان با تحقق ۱۱۵ درصدی بودجه تکلیفی ابلاغی سال ۱۴۰۱، بهترین عملکرد را در حوزه اشتغالزایی به نام خود ثبت و بالاترین درصد عملکرد را در بین بانک‌های کشور از آن خودکرده است.

بانک پارسیان با برنامه ریزی و هدف گذاری در سال گذشته موفق گردید با تخصیص هدفمند اعتبار به طرح ها و پروژه ها، سهم قابل‌توجهی در ایجاد فرصت شغلی به دست آورد به‌طوری‌که بر اساس کارنامه عملکرد توانست با ایجاد ۴۷,۵۳۸ فرصت شغلی طی سال ۱۴۰۱، در بخش‌های مختلف خدمات، صنعت و معدن و کشاورزی، متناسب با سهم خود از نقدینگی کشور، در این مهم نقش آفرینی نماید.

همچنین گفتنی است؛ بنا بر اعلام دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تهران، بانک پارسیان با ایجاد ۴۵۰۰ شغل مستقیم در این استان طی سال ۱۴۰۱، توانست رتبه نخست ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری در استان تهران را با تحقق ۱۸۰ درصدی بودجه ابلاغی در جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ بودجه سال ۱۴۰۱در بین بانک‌های کشور کسب کند.

شایان‌ذکر است؛ همچنین بانک پارسیان در سال ۱۴۰۰ نیز بهترین عملکرد بین بانک‌های کشور را در حوزه حمایت از محرومان با تحقق ۱۰۶ درصدی بودجه ابلاغی دربند ب تبصره ۱۶ با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی به نام خود ثبت کرده بود.