اخبار

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت کارگزاری پارسیان

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت کارگزاری پارسیان

به گزارش روابط عمومی گروه مالی پارسیان، جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ شرکت کارگزاری پارسیان در مورخ شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ساعت ۱۴:۳۰ با تلاوتی از کلام ا… مجید آغاز شد.

 

 
 

 

 

این جلسه با حضور مدیرعامل و مدیران گروه مالی پارسیان و شرکت کارگزاری پارسیان در سالن کنفرانس دفتر مرکزی گروه مالی پارسیان برگزار شد.

دکتر رفیعی مدیرعامل گروه مالی پارسیان ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در کارگزاری پارسیان، برنامه ریزی و هدفمندی کسب و کار و توسعه بازار را از ضروریات این شرکت برای دوام و سودآوری بهینه خود عنوان کردند که لازم است همواره مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل گروه مالی پارسیان بر اقدام برنامه‌ای در اعتلای بیش از پیش نام کارگزاری پارسیان به منظور جذب بیشتر و تکریم مشتریان از طرق مختلف روزآمد و کارآمد نیز تاکید نمودند.

در ادامه جلسه مجتبی حسن‌پور مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری پارسیان، گزارشی از عملکرد شرکت را ارائه و به مهمترین اقدامات صورت گرفته در این دوره به شرح زیر اشاره نمود:

  • رشد ارزش کل معاملات سهام بازار و سهام شرکت نسبت به سال گذشته
  • اطلاع رسانی و بهره‌برداری سامانه پاتریس (سامانه معاملات بر خط کارگزاری پارسیان) با هدف جذب بیشتر و سهولت در انجام کار مخاطبان حقیقی
  • فعالیت و ارتقا رتبه شرکت در معاملات کالایی

شایان ذکر است جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت کارگزاری پارسیان ساعت ۱۶:۰۰ با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.