مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان

به گزارش روابط عمومی گروه مالی پارسیان؛ مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان منتهی به سال مالی 1402 در مورخ سه‌شنبه 19 تیرماه ۱۴۰3 برگزار شد.

این جلسه با حضور صد درصدی سهامداران، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، حسابرس مستقل و بازرس قانونی، اعضای هیئت مدیره، مدیران ستادی و مدیران عامل شرکت‌های گروه مالی پارسیان در سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت، در ساعت 10 با تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

پس از اعلام رسمیت، با انتخاب هیئت رئیسه، آقایان دکتر مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره بانک پارسیان به عنوان رئیس، احتشام فلاح فر و مسعود بیرمی به عنوان نظار و مصطفی شهریاری به عنوان دبیر جلسه انتخاب شدند.

در ابتدای جلسه حمیدرضا رفیعی مدیرعامل گروه مالی پارسیان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و خوش‌آمدگویی به حاضرین، با ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره به مجمع عمومی، سال 1402 را سالی پرخیر و برکت برای گروه مالی برشمرد و اظهار داشت: گروه مالی پارسیان به لطف خداوند متعال و با حمایت بانک پارسیان و همت و تلاش همکاران از لحاظ عملکردی و سودآوری رشد قابل توجهی نسبت به سنوات گذشته داشته است.

سپس آقای دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل محترم بانک پارسیان با تسلیت ایام عزای حسینی(ع) و آرزوی قبولی عزاداری‌ها برای همگان، ضمن عرض خداقوت و تشکر از همت و تلاش خانواده گروه مالی پارسیان بالاخص اعضای هیات مدیره، مدیرعامل گروه و مدیران عامل شرکت‌های وابسته، اظهار داشتند: گروه مالی پارسیان و شرکت‌های وابسته اعم از تامین سرمایه، کارگزاری، بیمه، لیزینگ، صرافی و … الحمدالله با درایت و مدیریت بهینه ضمن خوشنامی در بازار که این لازم است در ادامه هم حفظ و ارتقا یابد، از عملکرد موفق و سودآوری مثبت برخوردار می‌باشد که برای بانک پارسیان هم از لحاظ سودآوری و هم به عنوان بازوی تخصصی بانک در حوزه‌های بازار سرمایه، ارزی و بیمه بسیار مهم و تاثیرگذار است. این ماهیت و هویت عملکردی گروه مالی پارسیان را به نظر باید در سرمایه‌های ارزشمند نیروی انسانی آن دید که ما در بانک پارسیان نیز به این سرمایه‌ها می‌بالیم و یقینا نسبت به این مهم توجه و دقت بیشتری داشته و خواهیم داشت.

مدیرعامل بانک پارسیان اضافه نمود: برای حفظ و بهبود وضع موجود و بهره‌وری و عملکرد بهتر در آینده، لازم است موارد ذیل را مورد تاکید قرار دهیم:

  • توجه بیشتر به نگهداشت و ارتقا سرمایه‌های انسانی از طریق آموزش و توسعه، نوآوری و خلاقیت
  • مزیت‌‌های رقابتی را باید مورد توجه ویژه قرار دهیم و برای آن سیاست و راهبرد داشته باشیم.
  • هم‌افزایی در خانواده پارسیان که تنوع خدمات پولی، بانکی، مالی، بیمه و لیزینگ و … وجود دارد، بسیار مهم است و همواره باید مورد توجه بوده و برای رسیدن به پنجره واحد پارسیان تلاش و همت بیشتری کنیم.
  • در پارسیان ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم باید اولویت باشد.

آقای دکتر شکرخواه در پایان مجددا از زحمات اعضا هیات مدیره، مدیرعامل گروه و مدیران عامل شرکت‌ها و کلیه همکاران خانواده گروه مالی پارسیان در ارائه عملکرد خوب و کسب سود مناسب در سال گذشته تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال تداوم این توفیقات را در سال آینده مسالت نمودند.

در ادامه جلسه پس از قرائت گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل، مجمع با اتفاق آرا تصمیمات زیر را اتخاذ نمود:

  • صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰2 مورد تصویب قرار گرفت.
  • موسسه حسابرسی هوشیار ممیز و موسسه حسابرسی ایران مشهود به‌ ترتیب به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 30/12/1403 انتخاب شدند.
  • از مبلغ سود قابل تخصیص، مبلغ 000,20 میلیارد ریال، معادل هر سهم 400 ریال تقسیم گردید.
  • روزنامه‌ اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت انتخاب شد.

شایان ذکر است مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی پارسیان منتهی به سال مالی 1402 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) در ساعت 12 خاتمه یافت.